W naszym serwisie uzyskają Państwo również profesjonalną pomoc w naprawie swojej konsoli XBOX 360.

Czas realizacji naprawy

Podejmujemy się naprawy zepsutych podzespołów poprzez wymianę uszkodzonego elementu co znacznie zmniejsza koszt naprawy. Do swojej pracy podchodzimy zawsze rzetelnie i profesjonalnie. Większość napraw jesteśmy w stanie wykonać do 3 dni roboczych i na każdą wykonaną przez nas usługę udzielamy 2 miesięcznej gwarancji.

Potwierdzenie przekazania sprzętu do naprawy

Uszkodzony sprzęt prosimy dostarczyć osobiście do siedziby naszej firmy. Na każdy dostarczony do nas sprzęt wystawiamy protokół zlecenia serwisowego, na którym wyszczególnione są informacje pobieranego sprzętu do naprawy (numer seryjny, stan techniczny, załączone wyposażenie, itd.) dodatkowo każdy dokument zostaje podpisany i opatrzony pieczątką firmową.

Diagnostyka i wycena naprawy

Po otrzymaniu sprzętu do naprawy przeprowadzamy diagnostykę i szacujemy dokładny koszt naprawy usterki, informujemy o tym Państwa telefonicznie i czekamy na akceptację bądź rezygnację z wykonania usługi. Po akceptacji i naprawie usterki sprzęt jest czyszczony i szykowany do odbioru. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, zawsze staramy się doradzić i znaleźć najlepsze rozwiązanie.

Zajmujemy się kompleksową naprawą najczęściej pojawiających się problemów, takich jak:

  • na ekranie pojawiają się artefakty (krzaki),
  • napęd nie czyta płyt DVD, bądź czyta bardzo długo,
  • konsola nie uruchamia się,
  • pojawia się błąd na ekranie,
  • świecą się trzy czerwone diody,
  • konsola uruchamia się z dźwiękiem lecz nie ma obrazu,
  • problemy z aktualizacjami,
  • brak połączenia padów z konsolą.